כסא מחשב גיימינג

זה לא משנה אם אתם גיימרים “כבדים” ועוקבים אחר סצנת הגיימינג העולמית או שאתם רק גיימרים מתחילים בתחום, סביר להניח ששמתם לב שזהו תחום שהולך ומתפתח בקצב מסחרר, שחקנים הופכים לסלבס, בתחרויות עולמיות מחולקים פרסים גדולים מאוד ולערוצי היוטיוב של כוכבי הגיימינג יש עשרות מיליוני עוקבים ומעריצים. ילדים, בני נוער ומבוגרים מבלים שעות רבות מול המחשב ומשחקים כמעט ללא הפסקה במשחקים האהובים עליהם. אחת הבעיות שנוצרות בישיבה כל כך ארוכה מול המחשב היא כאבי גב, רגליים וידיים ולפעמים גם תחושת נימול לא נעימה. הפתרון הפשוט לבעיה זאת הוא כסא מחשב גיימינג איכותי שייתן לכם תמיכה נכונה לגב ולגוף ויאפשר לכם להנות עם המשחקים האהובים שלכם במשך שעות ארוכות וללא כאבים מיותרים.

מה זה כיסא גיימינג? במה הוא שונה מכיסא רגיל?

הרבה אנשים תוהים מהו בעצם ההבדל בין כיסא משרדי לכיסא גיימינג ולמה לא לקנות פשוט כיסא משרדי. יש כמה הבדלים משמעותיים בין הכיסאות: לכיסאות גיימינג יש גב גבוה יותר המספק תמיכה מלאה בגב ובצוואר וגם יכולות כוונון מתקדמות לגב המושב ולידיות. היבט נוסף הוא העיצוב המתאים יותר לרוח המשחק ואינו “משעמם” ובנאלי כמו כיסאות רגילים. כיסא גיימינג מומלץ מספק תמיכה ובנוי כך שהשחקן יוכל לשבת שעות ארוכות ולא לחוש בכאבי גב. כסאות גיימינג מספקים תמיכה ארגונומית טובה יותר לישיבות ארוכות.

אז איך לבחור כיסא גיימינג?

כסאות גיימינג מגיעים במגוון עצום של דגמים, עיצובים, סגנונות ותכונות, ואתם עלולים להתבלבל ולהתקשות בבחירת הכיסא הנכון, במאמר זה ננסה לעשות קצת סדר בבלגן ולעזור לכם לבחור כיסא גיימרים מומלץ עבורכם שיספק לכם שעות של הנאה בזמן שאתם משחקים.

כיסא גיימינג המלצות לקנייה נכונה

  • תקציב – לפני שאתם בודקים את כל ההבדלים בין הדגמים והעיצובים השונים חשוב לדעת לפני הקנייה את הסכום אותו אתם מעוניינים להוציא. הגדרת הסכום מראש תעזור לכם להבין מהו טווח המחירים וכך לצמצם משמעותית את כמות הדגמים הרלבנטיים עבורכם.
  • חומר הגלם של הריפוד – קיימים ארבעה חומרי גלם עיקריים מהם עשוי בד הריפוד:
  1. כיסא גיימינג מבד רגיל –ריפוד פופולארי ביותר וזול למדי – חשוב לבדוק שהבד ניתן לניקוי בקלות.
  2. כיסא גיימינג מבד נושם – בד המספק רמת אוורור גבוהה ומצמצם את תחושת ההתחממות הנגרמת לשחקן לאחר ישיבה ארוכה על הכיסא.
  3. כיסא גיימינג מעור סינטטי – חלק ניכר מהגיימרים אוהבים את הריפוד הזה מכיוון שמחירו אינו יקר מאוד, הם קלים מאוד לניקוי ומשויים יוקרתיות לכיסא.
  4. כיסא גיימינג מעור אמיתי – זהו הריפוד היקר ביותר בקטגוריה ונחשב לאלגנטי וליוקרתי ביותר. ריפוד עור קל מאוד לניקוי ומחזיק מעמד שנים ארוכות.
  • ארגונומיה – כשזה מגיע לבחירת כיסא גיימינג, הנוחות היא הדבר החשוב ביותר – אחרי הכל, אתם לא רוצים שהגב והצוואר שלך יתכווצו לאחר סשן משחקים ארוך. חשוב שלכיסא יהיו תכונות המונעות מכם לפתח כאבים כרוניים בגב ובצוואר. ארגונומיה היא עקרון של יצירת מוצרים מתוך מחשבה מקיפה על הפיזיולוגיה והפסיכולוגיה האנושית. במקרה של כסא גיימרים מומלץ, משמעות הדבר היא עיצוב כיסא הנועד לשפר את הנוחות ולשמור על בריאות גופנית. רוב הכיסאות גיימינג כוללים מספר מאפיינים ארגונומיים: משענות יד מתכווננות, רפידות תמיכה למותניים ומשענות ראש. אלו הן רק חלק מהתכונות שתמצאו בכיסאות שעוזרות לשמור על יציבה מושלמת ונוחות אידיאלית עבור שעות ארוכות של ישיבה.

זה לא משנה אם אתם מחפשים את כיסא גיימינג הכי טוב או המלצה לכיסא גיימינג, אנו מזמינים ליצור איתנו קשר ולשמוע על מבחר הכיסאות האיכותיים שלנו.

חברת ‘אמ קי אלקטרוניקס’ מתמקדת להציע את המוצרים החדישים והטובים ביותר ללקוחותיה, במחירים הטובים ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. אנו מתחייבים לרמת שירות גבוהה ולשירות אישי ומקצועי. אם ברצונכם לשמוע עוד על כיסא גיימינג ביקורת או המלצות, אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 04-9111103 או לכתובת אימייל: sales@mkelectronics.co.il או צרו קשר כאן. אנחנו כאן בשבילכם.