מחשב נייד לגיימרים מומלץ

קניית מחשב גיימינג מומלץ או מחשב נייד טוב למשחקים עלולה להיות קצת מתסכלת, בשוק המחשבים יש עשרות יצרנים ולהם מאות מותגים העשויים להיות שונים זה מזה בניואנסים אחדים. הפרש המחירים בין המחשבים השונים הוא עצום, בין אלפים בודדים למחשבים “פשוטים” ועד לעשרות אלפי שקלים עבור ” מחשב גיימינג הכי טוב בעולם”. כל שנה היצרניות השונות מוציאות דגמים חדשים המכילים רכיבים חדשים חזקים ומהירים יותר ומה שהיה אתמול שיא הטכנולוגיה לאחר מספר חודשים עלול להפוך למיושן. אז איך בכל זאת בוחרים מחשב נייד לגיימרים מומלץ?

במאמר זה, ננסה לתת כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור מחשב נייד גיימינג מומלץ שיתאים לצרכים הספציפיים שלכם וכמובן גם לתקציב שעומד לרשותכם.

 אז איך בוחרים מחשב נייד מומלץ לגיימרים?

השלב הראשון עוד לפני שניגשים לבדוק מפרטים מדויקים, חשוב להבין מהן המטרות האמיתיות שעבורן אתם רוכשים את המחשב. יש מספר דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון:

  • מהו סוג המשחקים אותם אתם הולכים לשחק? האם אלה משחקים תובעניים מבחינה גרפית?
  • האם יש משחק מסוים שאיתו אתם הולכים לשחק? או שיש מספר משחקים אותם אתם מתכוונים לשחק.
  • כמה שעות ביום ברציפות אתם מתכוננים לשחק? האם אתם חושבים שתשחקו כל יום?
  • מה הסיבה שאתם צריכים מחשב נייד? האם אתם הולכים לשחק עם המחשב אצל חברים או בנסיעות?
  • האם המחשב מיועד רק לגיימינג או שמיועד גם למשימות רבות אחרות? (צפייה בסרטים, לימודים, עבודה, תוכנות תלת ממד או וידיאו וכו’).

אז לפני שאתם מתחילים לחפש מחשב נייד לגיימרים, כדאי שתענו על כל השאלות הללווכך תוכלו להבין מהן הדרישות שלכם מהמחשב.

הגדרת תקציב למחשב – האם יש כזה דבר מחשב נייד לגיימרים בזול?

השלב הבא הוא הגדרת התקציב שיש לכם לקניית מחשב נייד חזק למשחקים, חשוב מאוד לזכור שהמחשב בדרך כלל אינו מגיע לבד ומגיעים איתו רכיבים רבים נוספים (מקלדת גיימינג, עכבר גיימינג, מסך איכותי, רמקולים ואפילו כיסא גיימינג). עשו טבלה והכניסו אליה את כל המרכיבים ותבדקו מהו התקציב שאתם מעוניינים להוציא על כל אחד מהם על מנת להגיע לחוויית משחק אופטימאלית.

מחשב גיימינג המלצות

אז אחרי שהחלטתם על תקציב והבנתם מהן המטרות של המחשב חשוב להבין מהם הרכיבים שכדאי להשקיע בהם.

  • מעבד – בחירה נכונה של מעבד תלויה מאוד בשימוש היומיומי של המחשב כאשר משתמשים במחשב ליישומים רבים וכבדים, כדאי להצטייד במעבד מתקדם וחזק שיעמוד בדרישות הללו. כיום, המינימום הנדרש ממחשב גיימינג הוא מעבד מסדרת i5 של אינטל וככל שהדרישות עולות ניתן לעלות לi7 או לi9 .לחברת AMD יש סדרה מקבילה לזאת של אינטל בשם Ryzen.
  • זיכרון (RAM) – הזיכרון במחשב משמש לאחסון הזמני של הנתונים ונמצא גם בשימוש של תוכנות כמו מערכת ההפעלה. כשזיכרון במחשב גדול יותר, כך היישומים השונים יעבדו מהר יותר. ההמלצה שלנו היא זיכרון של 16G או יותר.
  • כרטיס מסך – זהו כרטיס שאחראי על ביצועי התצוגה של המחשב. ליישומים גרפיים, תלת ממד ומשחקים מתקדמים חשוב להצטייד בכרטיס מסך חזק. ככל ההשקעה בכרטיס מסך תהיה גבוהה יותר כך תיהנו מחוויית משחק טובה בהרבה.
  • מותג – מחשבי גיימינג ניידים מומלצים הם בדרך כלל של מותג מחשבים ניידים מוכר. אל תתפתו לקנות מחשב מברנד לא ידוע ולא מוכר.

זה לא משנה אם אתם מחפשים את המחשב הכי טוב בעולם לגיימינג או המלצה למחשב גיימינג, אנו מזמינים ליצור איתנו קשר ולשמוע על מבחר המחשבים הניידים האיכותיים שלנו.

חברת ‘אמ קי אלקטרוניקס’ מציעה את המוצרים החדישים והטובים ביותר ללקוחותיה (מחשב גיימינג 2022), במחירים הטובים ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. אנו מתחייבים לרמת שירות גבוהה ולשירות אישי ומקצועי. אם ברצונכם לשמוע עוד על מקלדת גיימינג מומלצת אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 04-9111103 או לכתובת אימייל: sales@mkelectronics.co.il או צרו קשר כאן. אנחנו כאן בשבילכם.