מסך גיימינג מומלץ – מדריך לבחירת מסך גיימינג

מחפשים מסכי גיימינג מומלצים? כדאי לכם להיכנס לאתר של חנות מחשבי הגיימינג אמ קי אלקטרוניקס. אנו מספקים מגוון עשיר ועדכני של מחשבי גיימינג, הכולל גם שלל דגמים של מסך גיימינג מומלץ. מדובר במסכים איכותיים ומתקדמים המוצעים במחיר משתלם במיוחד, ומסופקים עם משלוח מהיר לכל כתובת מבוקשת בארץ.

 אם אינכם בטוחים איזה מסך גיימרים מומלץ עבורכם, או שאתם מבקשים המלצה למחשב גיימינג, לרשותכם עומד צוות החברה הזמין לסייע  בבחירת מחשב ומסך מומלץ לגיימרים.

כמו כן, בכדי לעזור לכם במציאת מסך מחשב מומלץ למשחקים הנה מדריך בסיסי בנושא, לצד רשימה של דגמי מסך מומלץ לגיימרים.

קריטריונים בסיסיים בבחירה נכונה של מסך גיימינג

 מעוניינים לקנות מסך גיימינג איכותי המתאים לצרכיכם, שיש לו תזמן תגובה מהיר וקצב רענון גבוה? כדאי לכם לתת את הדעת על שורה של פרמטרים:

  • מחירים- יש לדעת כי מסכי גיימינג מוצעים בטווח רחב של מחירים, המושפעים מפרמטרים שונים כמו גדול המסך, סוג פנל, המותג שעומד מאחורי המסך, ועוד. לכן, בתור התחלה חשוב להגדיר מסגרת תקציב לקניית מסך לגיימינג, ולבחור במסך מומלץ בטווח מחירים זה.
  • גודל מסך- בבחירת מסך לגיימינג יש קודם כל לשים לב לגודל המסך, עם העדפה למסך כמה שיותר גדול המעניק שדה ראייה רחב ונוח וחווית משחק מרגשת ומרשימה. יחד עם זאת, גודל המסך תלוי גם בגודל החלל שבו הוא יוצב ובמרחק הישיבה ממנו, בין אם יושבים קרוב למסך או מרחוק. למשל, למרחק ישיבה של כשני מטר יתאים מסך בגודל של 27- 32 אינץ’. כמו כן, בבחירת גדול מסך יש לקחת בחשבון שימושים נוספים שיעשו בו, כמו צפייה בסרטים, גלישה ברשת או עבודה על המחשב.
  • צורת המסך- גם לצורת המסך יש השפעה על חווית המשחק, כאשר מסכים קעורים מעניקים חוויית משחק משופרת עם תחושה של מסף העוטף את הגיימר ומקרב אותו לעולם המשחק. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי למסכים קעורים יש רזולוציה ייחודית שאינה נתמכת על ידי כל משחק מחשב.
  • רזולוציה- רזולוציה נמדדת בפיקסלים שמרכיבים את תמונת המסך, וככול שיש למסך רזולוציה יותר גבוהה כך מתקבלת תמונה יותר אחידה, חדה וברורה. יחד עם זאת, יש לבדוק כי החומרה של המחשב אכן מסוגלת לתמוך ברמות גבוהות של רזולוציה.
  • סוג פאנל- יש לדעת כי לסוג הפאנל של מסך גיימינג יש השפעה ישירה על איכות הצפייה וגם על מחירו של המסך. סוג הפאנלים היותר מומלץ ונפוץ למסכי גיימינג הינו  IPS, המאופיין בצבעוניות עשירה, זווית צפייה משופרת ורחבה, ותמונות ברורות וחדות.
  • קצב רענון מסך- קצב הרענון של מסך, הנמדד בהרצים, מעיד על מספר הפעמים שהמסך מתעדכן למשך שנייה אחת. קצב רענון למסך גיימינג מומלץ מתחיל ב-144 הרץ, וככל שקצב רענון המסך יותר גבוהה כך מתקבלת תמונה יותר חלקה. כמו כן, חשוב לבדוק שכרטיס המסך אכן תומך בקצב הרענון הגבוה של המסך.
  • טכנולוגיית HDR- טכנולוגיה שמוצעת במסכי גיימינג עכשוויים, התורמת לעושר התצוגה ולשיפור ביצועים, עם תמונת מסך יותר מהירה ויותר ריאליסטית המציגה הרבה מאוד פרטים.
  • זמן תגובה- זמן תגובה מעיד על משך הזמן הדרוש עבור פיקסל יחיד לשנות את צבעו, ממצב שחור כבוי ללבן פעיל. ככול שזמן התגובה יותר מהיר מתקבלת תמונה יותר חדה וברורה שאין בה מריחות. הזמן המומלץ עבור מסכי גיימינג עומד על אחת אלפיות השנייה.
  • שיקולים נוספים- יש עוד שיקולים שכדאי לתת עליהם את הדעת בבחירת מסך מחשב לגיימינג. תוכלו לקבל את המידע מאתנו, למשל אם יש למסך רמקולים, אם מדובר במסך מתכוונן, אילו חיבורים יש למסך, ועוד.

דוגמאות עבור מסך מחשב מומלץ לגיימרים

 באתר שלנו תמצאו מגוון דגמים של מסך מחשב מומלץ לגיימרים, המסופקים עבור מחיר משתלם ועם אחריות ארוכת טווח. במיוחד כדאי לכם להכיר את המסכים של המותג ג’יגהבייט הטיוואני, המוביל בייצור מסכי גיימינג, כרטיסים גרפיים ומחשבים ניידים. בין היתר תוכלו למצוא באתר שלנו מסכי גיימינג מומלצים של Gigabyte מהדגמים הבאים:

  • מסך גיימינג Gigabyte M28U 4K UHD 28 SS IPS 1ms 144Hz HDR 8BITS- מסך גיימינג שחור ושטוח, עם רמקולים של ג’יגהבייט בגודל 28 אינץ’, עם רזולוציה של 34802160 x, יחס גובה רוחב 16:9, ניגודיות של אחד על אלף, זמן תגובה אחד מילישנייה, ובהירות של 300cd/m². כמו כן למסך יש פאנל מסוג Super Speed IPS, הוא מציג קצב רענון של 144Hz, עם חיבורים של 2XDP+HDMI וזווית צפייה של 178 מעלות
  • – Gigabyte M32U 315.5 SS IPS UHD 1Ms 144Hz Speakers KVM מסך גיימינג שחור ושטוח עם רמקולים של ג’יגהבייט, בגודל של 31.5 אינץ’, עם רזולוציה של 34802160 x, ניגודיות של אחד על אלף, זמן תגובה אחד מילישנייה ובהירות של 300 cd/m². כמו כן, מדובר במסך עם סוג פנל Super Speed IPS, HDR 400, קצב רענון של 144Hz, עם חיבורים של 2XDP+HDMI וזווית צפייה של 178 מעלות.
  • Gigabyte G32QC 2K QHD VA 31.5 1ms 165Hz HDR400 Curved- מסך מחשב גיימינג קעור של ג’יגהבייט בגודל של 31.5 אינץ’, רזולוציה של 25601440 x, ניגודיות של 1:3000, וכן עם סוג פאנל VA, וקצב רענון של 165HZ.

להזמנת מסכי מחשב לגיימינג ישירות דרך האתר של אמ קי אלקטרוניקס לחצו כאן.