מסכי גיימינג מומלצים

מסך המחשב שלכם למעשה החלון לנשמת המחשב והמשחק שלכם. ללא תצוגה נכונה, כל המשחקים יראו חסרי ברק, צבע ועלולים לקלקל את חוויות המשחק שלכם. יכול להיות שהשקעתם כסף רב במחשב גיימינג איכותי, אך ללא מסך לגיימרים ייעודי, אתם עלולים למצוא את עצמכם יושבים מול המשחק מתוסכלים ומאוכזבים.

אז אתם רוצים לקנות מסך מחשב מומלץ לגיימרים אבל אתם לא ממש יודעים מאיפה להתחיל? אתם יכולים לבלות שעות ארוכות מול האינטרנט במחקר מה לחפש במסך גיימינג ובסופו של יום תקבלו מידע מבלבל ולא תמיד מדויק. על מנת לחסוך לכם שעות של חיפושים אנו ממליצים לקרוא את המאמר הזה ולקבל תשובות פשוטות ומהירות. במידה ויש לכם שאלות או תהיות לגבי איזה מסך מחשב מומלץ למשחקים, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו ולקבל המלצות וטיפים.

איך בוחרים מסך מחשב גיימינג מומלץ?

  • תקציב – לפני שאתם צוללים להבדלים השונים בין המסכים השונים חשוב מאוד שתגדירו עבור עצמכם מהו הסכום שאתם רוצים להוציא על מסך גיימר. מרבית האנשים קונים חבילה הכוללת את המחשב עצמו, מסך מחשב, מקלדת ורמקולים. לכן חשוב לוודא לפני הקנייה את הסכום אותו אתם מעוניינים להוציא.
  • גודל המסך – אין ספק שחווית הצפייה על מסך היא מהנה יותר ככל שהמסך גדול יותר. חשוב לשים לב שמסכי מחשב מגיעים בגדלים שונים ויחס צפייה שונה. מסכי גיימינג הם לרוב רחבים במיוחד. אחד מההיבטים החשובים במסכי גיימינג הוא המרחק שבו יושב השחקן מהמסך – אם המרחק קטן מ-2 מטר אין סיבה לקנות מסך הגדול מ32 אינץ’.
  • מסך קעור – המילה האחרונה במסכי גיימינג הם מסכים קעורים, המעניקים לשחקן תחושה שהוא ממש נמצא בתוך המשחק – מסכים אלו עוטפים את השחקן ומעניקים חווית משחק מלהיבה ועוצמתית.
  • פאנל – קיימים מספר סוגי פאנלים (IPS, TN,VA) – הפאנל הזול ביותר הוא TN שאיכות הצבע שלו נמוכה אך זמן הטעינה שלו מהיר יותר ולכן פעמים רבות גיימרים מעדיפים אותו. פאנל IPS הוא היקר ביותר ותצוגת הצבעים ועומקם היא הטובה ביותר אך זמן הטעינה שלו יותר איטי. המחיר של פאנל VA הוא במקום טוב באמצע וכך גם הביצועים שלו. איכות צבע טובה מאשר של הTN וזמן טעינה מהיר יותר מאשר של הIPS. לפני שאתם מחליטים איזה פאנל לקנות כדאי לחשוב מה הדבר שחשוב לכם יותר – איכות תמונה וצבעוניות גבוהה או זמן טעינה מהיר.
  • רזולוציה – הרזולוציה הבסיסית של מסכי גיימינג היא Full HD (1920×1980 פיקסלים). ככל שהרזולוציה גבוהה יותר המשמעות היא תמונה חדה ונקייה יותר. קיימים כיום, גם מסכים של בשוק מסכי גיימינג גם ברזולוציות QHD ואפילו 2k 4K ו-8K אך חשוב לדעת שהביצועים של המשחק עלולים להיפגע אם אין לכם מחשב גיימינג חזק דיו שיעמוד בקצב ריענון גבוה וברמת פירוט גבוהה של התמונה.
  • קצב ריענון – אחת התכונות החשובות ביותר שתשמעו עליהם היא קצב הרענון של המסך. קצב הרענון הוא למעשה הכמות פעמים שבו המסך שלכם מתעדכן במשך שנייה אחת. ככל שקצב הריענון גבוה ישתפרו ביצועי המשחק שלכם.

אז אם אתם מחפשים את מסך מומלץ לגיימרים, אנו מזמינים ליצור איתנו קשר ולשמוע על מבחר המסכים המיוחדים שלנו שישפרו את חווית במשחק שלכם.

חברת ‘אמ קי אלקטרוניקס’ מציעה את המוצרים החדישים והטובים ביותר ללקוחותיה, במחירים הטובים ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. אנו מתחייבים לרמת שירות גבוהה ולשירות אישי ומקצועי. אם ברצונכם לשמוע עוד על מסכי גיימינג מומלצים אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 04-9111103 או לכתובת אימייל: sales@mkelectronics.co.il או צרו קשר כאן. אנחנו כאן בשבילכם.