מקלדת גיימינג מומלצת

עבור אנשים רבים מקלדת מחשב היא רק חלק משאר הציוד ההיקפי של המחשב שלהם (עכבר, מסך, רמקולים מצלמה וכו’). המקלדת משמשת להקלדה בלימודים או בעבודה ואין להם צורך לקנות את המקלדת הכי טובה בעולם אלא מסתפקים ברכישתן של מקלדות טובות שעושות את העבודה ולא הרבה מעבר לכך.

אז מה זה מקלדת גיימינג?

מקלדת גיימינג היא למעשה מקלדת מתקדמת ואיכותית שתוכננה במיוחד על מנת לשפר למשתמש את חווית במשחק ולהפוך אותה לזורמת וכיפית יותר. מקלדות גיימינג טובות מסייעות להשלמת מערך המחשב כל שיאפשר לכם לנצל את מלוא פוטנציאל השחקן שבכם. קיים מגוון עצום של מקלדות גיימינג ויש הבדלים עצומים מבחינת מחיר ואיכות, חלק מהמקלדות אינן מצדיקות את המחיר שלהן וחשוב לדעת להימנע מהן. פעמים רבות יצרני מקלדות מתפארים בתכונות טכניות שלא כל האנשים מבינים בהן, או בתכונות שאין להן כלל השפעה בשיפור חווית המשתמש. אם אתם רוצים להבין מהי מקלדת גיימינג טובה, חשוב שתקראו את המדריך הזה.

מקלדות גיימינג מומלצות

מקלדות גיימינג יכולות להוות תוספת נהדרת למגוון של משתמשים, מגיימרים הארדקור מתקדמים ועד למתחילים המעוניינים להשיג יתרון תחרותי במשחק. שימוש במקלדת גיימינג המתאימה בדיוק לצרכים שלכם יכולה לשדרג באופן משמעותי את חוויית הגיימינג שלכם. המטרה העיקרית של מקלדות גיימינג היא להגיב בזמן אמת ובמהירות לקשת רחבה של משחקים המבוססים על מהירות (מרוצים, אסטרטגיה, משחקי פעולה ועוד).

  • מקלדת מכנית – אחד ההבדלים בין מקלדת רגילה למקלדת גיימינג הוא הבסיס של המקשים. במקלדת מכנית כל מקש הוא עצמאי (ניתן להחליפו במידת הצורך) וההקשה הינה מדויקת בהרבה ויוצרת מעין רעש ופידבק להקלדה. אם אתם גיימרים מתחילים או ותיקים סביר להניח שתבחרו במקלדת מכנית ולא במקלדת ממברנה (האופציה הקיימת ברוב המקלדות האחרות). בסופו של דבר מקלדת מכנית הינה מדויקת בהרבה וגם עמידה לטווח ארוך. כך שלמרות שמחירה גבוה יותר היא כנראה תחזיק מעמד זמן רב יותר, כך שבסופו של דבר המחיר מחזיר את עצמו.
  • תאורת מקשים אחורית – תאורת מקשים אחורית עוזרת לשחקנים להקליד בחושך וגם בסביבה מוארת. ההבדל העיקרי בין הסוגים השונים של המקלדות הוא האם יש צבע אחד למקשים (בדרך כלל אדום) או שהמקשים מחולקים לפי קטגוריות צבעים שונים מה שעשוי להקל לעל השחקו למצוא את המקשים בקלות רבה יותר ולהגיב במהירות גבוהה יותר. בחלק מהמקלדות ניתן לתכנת כל צבע של מקש בנפרד.
  • מקלדת גיימינג עברית אנגלית – מרבית המקלדות הנמכרות בארץ מגיעות עם מקשים בשתי השפות. מכיוון שהמקלדת בדרך כלל אינה משמשת רק לגיימינג, כדאי שהמקלדת תכיל גם אותיות בעברית. קניית מקלדת בארץ מאפשרת הקלדה גם בעברית לעומת מקלדות הנמכרות בחו”ל.
  • עמידות – בדרך כלל מקלדות מכניות מומלצות עשויות מחומריפ פלסטיים קשיחים המספקים עמידות גבוהה מאוד בשימוש ממושך. האחריות הסטנדרטית של מקלדות גיימינג מקצועיות הוא בין 10 מיליון ל50 מיליון הקלקות. היצרניות המובילות מבטיחות גם מקשים עליהם ניתן להקליק 100 מיליון פעמים ללא תקלה.
  • אחריות – מקלדת מכנית מומלצת כדאי לקנות ממותג ידוע המתמחה בתחום זה. על תתפתו למותג לא ידוע במחיר זול מדי – סביר להניח שאתם עשויים לקנות מקלדת פחות איכותית שלא תמלא אחרי הציפיות שלכם. כמו כן חשוב לקנות המתמחה בתחום גיימינג כך שתוכל להתאים את המקלדת בדיוק לפי הצרכים ולתקציב שלכם. ובמידת הצורך תוכל לתת לכם תמיכה טכנית ושירות. מקלדת גיימינג קטנה במחיר עלולה להתגלות בסופו של כחתול בשק…

מקלדת הכי טובה בעולם

זה לא משנה אם אתם מחפשים את המקלדת הכי טובה בעולם או פשוט מקלדת גיימינג איכותית, אנו מזמינים ליצור איתנו קשר ולשמוע על מבחר המקלדות שלנו.

חברת ‘אמ קי אלקטרוניקס’ מתמקדת להציע את המוצרים החדישים והטובים ביותר ללקוחותיה, במחירים הטובים ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. אנו מתחייבים לרמת שירות גבוהה ולשירות אישי ומקצועי. אם ברצונכם לשמוע עוד על מקלדת גיימינג מומלצת אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 04-9111103 או לכתובת אימייל: sales@mkelectronics.co.il או צרו קשר כאן. אנחנו כאן בשבילכם.