שדרוג מחשב נייד – כל האופציות לשדרוג ועלויות

המחשב הנייד שלכם כבר מיושן ולא סוחב את התוכנות והפונקציות השונות שאתם רוצים שימלא? צריכים שדרוג מחשב נייד? באתר של חנות המחשבים אמ קי אלקטרוניקס מציעים לכם מגוון רחב של אפשרויות עבור שדרוג מחשבים ניידים עבור מחירים משתלמים במיוחד.

שדרוג מחשבים כולל בין היתר שדרוג מעבד למחשב נייד, החלפת מערכת קירור, לוח אם, זיכרון ראם, כרטיס מסך, כונן, דיסק קשיח, ספק כוח, מערכת הפעלה, ועוד. ואם אתם לא בטוחים איך בדיוק לשדרג את המחשב שלכם, לרשותכם עומד צוות החברה הזמין לסייע בנושא ולהמליץ על אפשרויות שדרוג מחשב המתאימות לצרכיכם ולכיסם.

כמו כן, לפניכם סקירה קצרה אודות אפשרויות שונות של שדורג מחשב נייד.

הצורך בשדרוג של המחשב הנייד

בעשור השני והשלישי של שנות האלפיים מחשבים ניידים הפכו אמצעי חיוני, בדיוק כמו טלפון נייד, בעיקר לצורכי עבודה ולנסיעות, וגם עבור גלישה באינטרנט ומשחקי מחשב. אכן, בימנו אין זה נדיר לראות אנשים יושבים בבית קפה ובמקום עיתון הם מסתכלים במחשב הנייד שלהם.

יחד עם זאת, בכדי שמחשב נייד באמת יהווה מקור נוח לעבודה או לשימוש בשעות הפנאי, הוא נדרש להיות כלי יעיל ומהיר. ועם הזמן כל מחשב נייד, יקר ככול שיהיה, מתיישן ואינו מתאים לעדכונים הטכנולוגיים של תוכנה או חומרה המתרחשים בקצב מסחרר.

אז חשוב לדעת שבמקרים בהם הלפטופ כבר התיישן, לא חייבים לזרוק אותו ולקנות חדש. בהחלט ניתן לשדרגו באופן שישפר את הביצועים והיכולות שלו תוך חסכון משמעותי בעלויות. כאמור, שדרוג של מחשב נייד יתבטא בהחלפת חלקי חומרה או תוכנה, יתרום לשיפור הביצועים של המחשב, יגדיל את טווח אפשרויות עבודה עימו, יעלה את רמת אבטחתו, ועוד.

אפשרויות של שדורג במחשב נייד

כאמור, בהחלט ניתן לשדרג מחשב נייד, בין אם על ידי טיפול בתוכנה או בחומרה שלו, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • מעבד – שדרוג מעבד במחשב נייד ישפר את מהירות העבודה ויקנה יכולת להפעיל כמה תוכנות בו זמנית מבלי לגרום למחשב להתחמם. יחד עם זאת, יש לציין כי מדובר ברכיב יחסית יקר שכדאי להחליפו רק במחשבים ניידים טובים.
  • דיסק קשיח- שדרוג דיסק קשיח של מחשב נייד לסוג ssd, ישפר באופן משמעותי את טעינת מערכת ההפעלה ואת ביצועי המחשב, את השליפה של מידע ואבטחת מידע. כמו כן, הדיסק החדש ישפר מהירות העבודה וההפעלה של תוכנות שונות. עם חברה מקצועית תוכלו לבצע העברת נתונים מלאה ללא צורך בהתקנה מחדש של תוכנות. .
  • כרטיס מסך- כרטיס גרפי התורם לתפקוד משחקי המחשב ותוכנות כבדות ומורכבות, לרבות תוכנות גרפיות, הדמיות, תוכנות שרטוט ותוכנות לעריכת ווידאו וסאונד.
  • כרטיס זיכרון ראם- שדרוג של זיכרון ווירטואלי, המכונה RAM, יתרום לשיפור יכולת המחשב בהפעלה של מספר משימות במקביל באופן חלק ומהיר. זאת לצד שיפור מהירות העבודה הכללית של המחשב, עם הטענה מהירה יותר של מערכת הפעלה, ומהירות גבוהה יותר של גלישה באינטרנט.
  • שדרוג תוכנה- בין היתר, על ידי החלפת מערכת הפעלה, בחירת תוכנת אנטי וירוס מתקדמת, שימוש בתוכנות ניקוי טובות, איחוי כונן ועוד.
  • עוד אפשרויות שדרוג- לרבות החלפה של מסך, לוח אם, הוספת מודם, שדרוג סוללה, ועוד.

 כדאיות השדרוג של מחשב ישן

לא בכל מקרה כדאי לשדרג מחשב נייד ישן, ולעיתים במקרים של מחשבים ניידים פשוטים או מאוד ישנים, עלויות השדרוג לא יהיו מוצדקות וקניית מחשב נייד חדש תהיה עדיפה, תוך אפשרות לשמור את המחשב הישן כשטח אחסון. בנוסף, השדרוגים היותר נפוצים ומשתלמים במחשב נייד יהיו עבור זיכרון ראם, כרטיס מסך ודיסק קשיח בגין עלויות נמוכות. כמו כן, לצורך החלפה של מעבד או כרטיס מסך יש לבדוק אם הם מחוברים בהלחמה ללוח האם, מה שהופך את עבודת החלפתם להרבה יותר מורכבת ויקרה.

במידה ואינכם בטוחים האם שדרוג כדאי עבור המחשב הנייד הישן שלכם, אתם יכולים לפנות אלינו לאבחון המחשב ולקבלת חוות דעת מקצועית בנושא. כמו כן, אם אין לכם ידע וניסיון בהחלפת חלקים במחשב נייד, כדאי שתפנו למעבדה או לטכנאי שיבצע את העבודה עבורכם, עם בדיקת עלויות סופיות והאם הן אכן משתלמות, או שמא עדיף לקנות מחשב חדש.

להזמנת שדרוגים למחשב ניידים שירות דרך האתר של אמ קי אלקטרוניקס לחצו כאן.

.