הרכבת מחשב עצמאית

הרכבת מחשב עצמאית – בנה מחשב נייח בעצמך – מדריך

בניית מחשבים בהתאמה אישית נשמע קצת כמו משהו מאד מסובך ומאד מפתה – זה נשמע מסובך כי איך בכלל מרכיבים מחשב, אבל זה גם מפתה כי זה אומר שהמחשב שיהיה לנו בסוף התהליך יהיה ייעודי ומותאם לצרכים שלנו.

מה צריכים כדי להרכיב מחשב? כמה זה עולה? איפה בכלל רוכשים מחשב נייח לפי מפרט? על כל אלו נפרט ונסביר.

בואו נדבר על הרכבת מחשב

לב המחשב שלכם הוא המעבד. אחד הדברים הראשונים שיש לתת להם את הדעת כאשר ניגשים למשימת בניית מפרט מחשב אישי הוא הגדרת המשימות אליהן מיועד המחשב. על פי נתון זה ניתן לקבוע מה המעבד העדיף והמתאים ביותר שעליו תתבסס כל המערכת. בנוסף, חשוב להגדיר כמה זכרון תצטרכו – גם לכונן הקשיח ולא פחות חשוב, לזכרון ה-RAM. מעבר לאלו תצטרכו גם לאפיין את השימושים השונים שאתם עומדים לעשות במחשב ולפיהם ניתן להתאים לכם כרטיס מסך שיהיה הנכון ביותר עבורכם – אם אין בכוונתכם לעשות במחשב שימוש המצריך כרטיס גרפי חזק מאד, אין טעם להקצות חלק נכבד מהתקציב העומד לרשותכם על רכיב שיהיה חזק בהרבה ממה שאתם צריכים – עדיף להשקיע בדברים הנחוצים יותר. חשוב לבחור, בהתאם ליתר הרכיבים, את המארז הנכון, עם מערכת הקירור המיטבית – אלו דברים שנראים שוליים – אך הם שומרים על בריאות ותקינות המחשב ורכיביו ודואגים לאריכות ימים ותקינות המערכת כולה.

איך בונים מחשב לבד?

הרכבת מחשב נייח אינה משימה מאד סבוכה, אך כמו כל דבר – היא מצריכה ידע וחשוב שתתבצע בידי מישהו מקצועי, מנוסה ומיומן. בכל זאת מדובר בחיבור רכיבים שונים, במערכת המחוברת לחשמל וכוללת רכיבים רגישים – לא תרצו להפקיד את המשימה בידי מי שאינו מנוסה מספיק או לא יודע כלל מה הוא עושה. הרכבת מחשב אינה דומה להרכבת רהיט מאיקאה – כאשר אנו אומרים ״הרכב מחשב בעצמך״ אנחנו מתכוונים שאם אתם אנשי מקצוע המבינים בתחום, תוכלו למצוא אצלנו את כל הרכיבים האיכותים ביותר על מנת להרכיב לעצמכם (או ללקוחות שלכם) מערכת מחשב מצויינת. אם אינכם עוסקים בתחום, אנו נשמח לייעץ לכם, לעזור לכם לבחור את הרכיבים המתאימים ביותר לדרישותיכם ולתקציב שלכם – ולהרכיב עבורכם את המחשב הטוב ביותר שניתן.

זה יקר?

שאלה במקום. מדובר במערכת המורכבת ממגוון רכיבים, כל אחד מהם קיים במגוון רמות של ביצועים ויכולות. זוהי משימה שדורשת ידע, וכמובן שייעוץ שלנו יוכל לעזור לכם להגיע ליחס העלות-תמורה הטוב ביותר בהתאם לתקציבכם. אנחנו לא באים למכור לכם רכיבים שאינכם זקוקים להם, רק כדי לעשות עליכם קופה – עד היום עמדנו במשימה בהצלחה ויצאו מאיתנו לקוחות רבים, לכל אחד תקציב אחר – אבל כולם היו – ועדיין מרוצים.

איך אדע שרכשתי רכיבים איכותיים?

כדי לקנות טוב, צריך לדעת ממי קונים. אם אתם רוצים מחשב שיעניק לכם ביצועים מתאימים למטרתכם (עבודה, משחק, כרייה, או כל מטרה אחרת), אם אתם מחפשים מישהו שירכיב עבורכם מערכת איכותית, אתם צריכים לפנות לאנשי מקצוע שבאים עם המלצות ועם מוניטין של אמינות. כאלו שיהיו שם גם אחרי הרכישה, שיעניקו לכם ייעוץ טוב לפני שאתם קונים ושרות מצויין גם אחרי. לא שאנחנו אוהבים להשוויץ, אבל לנו יש הרבה מאד לקוחות מרוצים ואנחנו כבר יודעים שאנחנו מקום טוב לרכוש בו את המחשב הבא שלכם. בין אם מדובר במחשב בסיסי לחדר ילדים, מחשב גיימינג שתפתיעו בו את המתבגר שלכם, או תפנקו בו את עצמכם – דעו שאצלנו תקבלו ייעוץ מקצועי ואמין לפני הרכישה, כמו גם שרות אדיב ומקצועי אחרי. כך גם לגבי ציוד היקפי.

איפה מומלץ לרכוש מחשב בהתאמה אישית?

אם אחרי כל מה שקראתם כאן אתם עוד צריכים לשאול, אז טיפה נעלבנו. אבל ברצינות – ברור שאצלנו. אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו, MK electronics, בקישור הזה, לראות את מגוון המוצרים שאנו מציעים, ואנחנו מזמינים אתכם לתת לחיצה קטנה על כפתור הוואטסאפ שבאתר ופשוט להתייעץ איתנו – אתם תראו שתקבלו שרות מקצועי ואמין ומילה שלנו – אנחנו עושים הכל כדי שלקוחות שלנו יהיו מרוצים, כי זה מבטיח לנו שקט נפשי ושתחזרו אלינו. מחכים לכם, אתם באים?

Leave a comment