מחשב לכריית מטבעות

מחשב לכריית מטבעות – איזו חומרה צריך לכריית מטבעות וירטואלים?

אז החלטתם שאתם רוצים להצטרף לקהילת כורי המטבעות הווירטואליים… אין ספק שמדובר במשהו שהחל את דרכו כטרנד שהיו שכינו כהזוי ואף אחד כמעט לא האמין שזה יתפתח לכיוון שאליו זה צמח ועלה. כיום יותר עוסקים בכריית מטבעות וירטואליים ואם אתם בעניין של הצטרפות לטרנד המתמשך הזה – אז כדאי לכם להצטייד בהתאם למשימה. בעבר כורים ירדו אל בטן האדמה, עם קסדה, פנס ראש וכלי חפירה. אל דאגה, לא תזדקקו לאף אחד מאלו – אתם תכרו את המטבעות הווירטואליים שלכם בנוחות רבה וללא מאמץ פיזי (למרות שלפעמים יש סיכוי להזעה קלה) – נצא לדרך?

בואו נתחיל מהמחשב המומלץ

מחשב כרייה אותו מייעדים למשימת כרייה של מטבעות וירטואלים נדרש להיות מותאם להרצה של פתרון משוואות מסובכות ואם אתם מתכננים לעשות את העבודה לבדכם, עם מחשב אחד פרטי – אל תבנו על כרייה של מטבעות גדולים ומוכרים כדוגמת ביטקוין ואתריום. ככלל – קחו בחשבון שכאשר רוכשים מחשב לכרייה, מדובר במחשב שכל ייעודו הוא לשמש לכריית מטבעות וירטואלים והוא לא יהיה גם זמין לשימושים יומיומיים אחרים – אלא אם תחדלו מפעולת הכרייה.

נייח או נייד – מה עדיף?

שאלת המיליון שבכל פעם שעומדים בפני בחירת מחשב חדש כמעט תמיד מגיעה. אתם מחפשים מחשב לכריית מטבעות וירטואליים אבל האם אתם צריכים שיהיה נייד? למעשה, בודדים הם המחשבים הניידים המסוגלים לבוא בחשבון בכלל עבור משימה שכזו ולא היינו ממליצים לכם על ההשקעה בנייד עוצמתי מאד כאשר ממילא מדובר במחשב שיוצב במקומו ויעבוד בכרייה. במקרה זה אנו ממליצים יותר על מחשב נייח עוצמתי שיתן יותר תמורה לכספכם.

חשוב לנו לציין שמחשב כרייה עובד תחת עומס כבד מאד ולכן מדובר בצורך אמיתי למערכת חזקה ועמידה במיוחד אשר מצויידת ברכיבים מאד עוצמתיים. אין שום יתרון למחשב נייד שעצם קירורו יותר רגיש ואשר סביר שלא יעמוד בעומס הצפוי מעבודת כרייה ממושכת. 

איך בונים מערכת כרייה טובה?

הדבר הראשון – מתקשרים אלינו ומקבלים ייעוץ מקצועי. חומרה לכריית מטבעות אינה מסתכמת במחשב חזק ודי. אמנם תוכלו למצוא מוצרים הנקראים ״מכונה לכריית מטבעות״, אך אלו מורכבים לרוב ממערכת קטנה וחלשה יחסית, מכשיר בודד שיכולותיו מוגבלות. אפשרות נוספת הינה הצטרפות ל״פול״ של כורים – קבוצת כורים המאחדים כוחות על ידי שילוב סך המחשבים שלהם, על מנת להגיע לעוצמה משמעותית המאפשרת כרייה איכותית ויעילה. כמובן שבמקרה שכזה גם הרווחים מחולקים בין חברי הקבוצה – לא כולם רוצים לוותר על העצמאות שלהם.

למי שחשובה העצמאות שלהם, מומלץ לשקול רכישת ציוד לכריית מטבעות הכולל לא רק את המחשב אלא מערכת שלמה שכל ייעודה הוא לעסוק בכריית מטבעות וירטואלים. בניית מערכת שכזו דורשת השקעה כספית וידע מקצועי מאד רחב – כיוון שתצטרכו להרכיב מערך שלם המתבסס על רכיבים מאד עוצמתיים וחשוב להבין בזה כדי להגיע למערכת איכותית ויעילה שלא תקרוס. כמובן שמוטב ליצור קשר איתנו ולקבל מאיתנו מידע וייעוץ מקיפים – אנחנו נשמח להסביר ובמידה ותבחרו בנו, נשמח להיות אלו שמרכיבים עבורכם את מערכת הכרייה הטובה ביותר שאפשר במסגרת הדרישות האישיות שלכם. 

כאשר אתם מרכיבים מערכת שכל ייעודה הוא להיות מערכת כרייה למטבעות וירטואליים, הדגש הינו על הרכב המערכת שמוכרח לכלול את הרכיבים האיכותיים, העוצמתיים, העמידים והאמינים ביותר – שאם לא כן, המערכת תקרוס מהר למדי. בנוסף, כמו בכל תפריט – חשוב לחבר את כל המרכיבים האיכותיים בצורה נכונה – אחרת תקבלו ״תבשיל״ מאד לא טעים, למרות שהשקעתם היטב בבחירת חומרי הגלם. אל תוותרו על ייעוץ מקצועי.

איך אדע שרכשתי מחשב טוב?

כדי לרכוש מחשב טוב, צריך לדעת ממי קונים. אם אתם רוצים מחשב שיעניק לכם ביצועים מתאימים למטרתכם (עבודה, משחק, כרייה, או כל מטרה אחרת), אתם צריכים לפנות לאנשי מקצוע שבאים עם המלצות ועם מוניטין של אמינות. כאלו שיהיו שם גם אחרי הרכישה, שיעניקו לכם ייעוץ טוב לפני שאתם קונים ושרות מצויין גם אחרי. לא שאנחנו אוהבים להשוויץ, אבל לנו יש הרבה מאד לקוחות מרוצים ואנחנו כבר יודעים שאנחנו מקום טוב לרכוש בו את המחשב הבא שלכם. בין אם מדובר במחשב נייד חזק לצרכי עבודה, מחשב בסיסי לחדר ילדים, מחשב גיימינג שתפתיעו בו את המתבגר שלכם, או תפנקו בו את עצמכם – דעו שאצלנו תקבלו ייעוץ מקצועי ואמין לפני הרכישה, כמו גם שרות אדיב ומקצועי אחרי.

איפה מומלץ לרכוש מחשב טוב עבור כריית מטבעות וירטואלים?

אם אחרי כל מה שקראתם כאן אתם עוד צריכים לשאול, אז טיפה נעלבנו. אבל ברצינות – ברור שאצלנו. אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו, MK electronics, בקישור הזה, לראות את מגוון המחשבים שאנו מציעים ואנחנו מזמינים אתכם לתת לחיצה קטנה על כפתור הוואטסאפ שבאתר ופשוט להתייעץ איתנו – אתם תראו שתקבלו שרות מקצועי ואמין ומילה שלנו – אנחנו עושים הכל כדי שלקוחות שלנו יהיו מרוצים, כי זה מבטיח לנו שקט נפשי ושתחזרו אלינו. מחכים לכם, אתם באים?

Leave a comment